(beszámoló) BOGÁCS 2008.11.21-22-23 PDF Nyomtatás Email
Írta: Breki
2008. november 30, vasárnap - 22:16
Az idei nyári MIT-en a megszokotthoz képest kissé gyérebb létszámban képviseltük a régi MOL-os opcsibandát, úgyhogy legutóbb mikor végre ismét összeröffentünk egy kis bowling-partyra, megbeszéltük, hogy egy 2 napos, ottalvós vidéki buli keretében bepótolunk mindent. :) A választás egy népszerű termálfürdős helyre esett, hálaistennek a szervezés nehézségei most nem engem gyötörtek, ennek megfelelően jól is éreztem magam végig. :)

Péntek délután 3 autóval 10-en indultunk neki keletnek, viszont a forgalom, a bevásárlás és az időközben eleredő esős-hó miatt csak este 8-ra sikerült leérnünk az Egertől kb. 18 km-re fekvő Bogácsra. Itt a Mogyoró Apartman 2 szintes házát béreltük ki magunknak, ami nem csak tágas és szépen, igényesen megcsinált kégli volt, de az elszeparáltsága miatt nem is zavartunk abszolút senkit, bömböltethettük a zenét kedvünk szerint. :) Az utazás kicsit megéheztetett mindenkit, így lenéztünk a háztulaj csajszi által is javasolt helyi Kőkorszaki Pocaktömő Étterembe. Hát, ez valóban remek választásnak bizonyult, ahogy a neve is sugalja, tiszta kőkorszaki, Flinstones-os hangulat mindenhol, de a csúcs akkor is a kaja, a fokhagymás csülök valami istenien jó itt, eddig az ez év vacsorája nálam! Nyam-nyam!! :))

Kis ejtőzés után visszamentünk a házba és kezdetét vette az eszős-iszós, dumálós, táncikálós, mulatós party, amit az aznapi munkanap ellenére szombat hajnal 6-ig rendesen végigdorbézoltunk, ahogy a fotók is mutatják. :)) A nagy buli ellenére másnap délben viszonylag problémamentesen ment az ébredés, na de a készülődés már nehezebben, úgyhogy csak délután 2-re sikerült betalálni a helyi termálfürdő bejáratán. :) Húú, ez a pancsizás a hétvége csúcspontja volt, viszont míg odáig legyalogoltuk a kb. 300 métert majd szétfagytunk, azonban utána behuppani a forró, 35 fokos vízbe valami leírhatatlan kellemes érzést adott. :) Néha kimásztunk 1-2 fotót elkattintgatni csak mikor már megkeményedett 1 perc után a fürdőgatya rajtunk és kezünk-lábunk remegett a hidegtől, jobbnak láttuk a gyors visszamászást a medencébe. :) Sajnos a mínuszok miatt nagyon nem nézelődtünk a termálfürdő területén, így este a fél 5-ös korai zárásig csupán 1 medencére fókuszáltunk, de ez a 2 órás pancsizás végülis bőven elég volt a testünknek, kicsit szét is ázott a bőrünk tőle. :))

Fürcsi után visszatopogtunk a házba és nem erőltettük a további mászkálást, sajnos a pincelátogatást is kihagytuk, ezt kicsit bántam, már csak a feeling miatt is, de a kéróban utána így is jól elvoltunk megint. :) A csajok fenséges marhapörköltet csináltak nekünk, jó-jó a bográcsban biztos nagyobbat ütött volna a dolog, azonban ahoz túl hideg volt, ezt az áldozatot mégse várhattuk el tőlük. :) Az este kicsit lájtosabb volt a tegnapi nagy buli és a mai pancsizás miatt, de a piák fogytak azért dögivel és a Bash kockák is előkerültek természetesen. :) Sajnos csak másnap értesültünk róla, hogy a közelben valami helyi retrodiszkó üzemelt teljes gőzzel, biztos jót buliztunk volna ott, így viszont a pénzünk megmaradt és legalább rendesebb pihenésre is futotta a hétvégén. :))

Vasárnap még újabb fenomenális ebéd a Kőkorszaki Étteremben aztán kora délután irány vissza Budapestre. Meglepetésünkre havas utak fogadtak otthon minket, szerencsére Bogácson a hideg idő ellenére végig napsütéses időt kaptunk, bevallom nekem nem is hiányzott a hó. Ismét túl egy nagyszerű hétvégén, jó volt a régi MOL-os arcokkal együtt ejtőzni 2 napot, egész biztos, hogy hamarosan megismételjük majd valahol. Bogácsot nagyon ajánlom mindenkinek, olcsó szállás, korrekt árak, remek termálfürdő, szuper étterem és egy hangulatos kisváros vár itt az idetévedő turistára, mi is tuti visszatérünk még ide valamikor.