(beszámoló) BADACSONY + BÓNUSZ PARÁDÉ (2007.08.25) PDF Nyomtatás Email
Írta: Breki
2007. augusztus 27, hétfő - 20:31

Háát, igazán régen kerültem olyan nehéz választási helyzetbe, mint most a héten: céges badacsonyi bortúra vs. Bónusz Parádé with Blank & Jones. Az utolsó pillanatig vacilláltam, aztán végül salamoni döntést hoztam, elmentem mindkettőre. :))

Szombat reggel irány kocsival a Badacsonytomajban lévő kemping, ugyan kicsit messze van, de abszolút pozitív meglepetés. Kultúrált, tiszta, a faházak pöpecek, a strandja nagyon szépen ki van építve és egyáltalán nem zsúfolt. A nyár utolsó pancsizását és napozását kihasználtam, egy ideig nem lesz részem ilyenben, sajna jön a hideg. :( Brrr! Délután kis badacsonyi séta és kaja az egyik étteremben, aztán könnyes búcsú a többiektől. A borpince-látogatás nem igazán az én műfajom, úgyhogy inkább vonatra ültem 17.00 után és go home Bónuszozni. 4 órát(!!!!) zötykölődtem, azt hittem a végén már megpusztulok, de legalább a velem szembeülő cicababa állandó mozgolódása, hajbabrálása, hajolgatása tartotta bennem kicsit a lelket. :)) Este 10-re sikerült hazaérni, gyors pancsi, vasalás, átöltözés és húzás a Népstadionkertbe. Éjfél előtt már bent "melegítettünk”, meglepetésemre nem volt nagy zsúfoltság sehol. A progi terem szinte kongott az ürességtől, a kinti terasz rész sem telt meg, egyedül a techno arénában gyűlt össze tekintélyesebb tömeg. 2 Elements-re kíváncsi voltam, hát ez a két német csaj volt messze az est legnagyobb csúcspontja. Bazz, teljesen padlón vagyok még mindig, elég a lenti képekre nézni, hogy miért. ;)) Közös fotóért az életem adta volna, később láttam is a techno teremben, ahogy furakodtak előre, de sajnos nem tudtam utolérni őket! Bazzz, bazz, bazzz, bazz... :((( Amúgy house-t játszottak, szokásos slágerezés, most még valahogy ez is tetszett. :)) Az első sort időközben elfoglaltuk a teraszon, hogy Blank & Jones-ra jó helyről kezdjük a tombolást. Aztán nem csalódtunk, végigugráltuk a szettjüket, sok-sok csodás zene, kezünk végig a fejünk fölött természetesen. :) Transmission 3-on talán kicsivel jobbat toltak, ott mondjuk volt "Mind of Wonderful", de itt sem vallottak szégyent, remek 2 órát produkáltak. Utánuk benéztünk a progiba, Seb Fontaine nyomta, szerintem kurva jót csinált, viszont alig táncoltak rá. :O A technóban ezalatt abszolút nem csökkent a tömeg, ment a kalapálás rendesen mindenkitől. :) A szauna feeling miatt nem bírtam sokáig, Rush-t is inkább kintről hallgattam, nem akartam 5 kilót leizzadni. :)) Hát Rush bácsi még mindig a régi, brutális zúzás végig, a "Lethal Industry" és a Depeche Mode szám nagggggyon gyilkos volt ebben a verzióban. :)
Mindent egybevetve igen jó bulit zártunk, viszonylag tűrhető arcokkal, bevallom sokkal gázabb közönségre számítottam. Idén ennyi jutott csak a Parádékból, Loveparade miatt azért még mindig nagyon fáj a szívem.

Visszakaptam a régi Minoltámat, a buliképeket most azzal nyomattam, a jobbak itt lentebb megnézhetőek, a badacsonytomaji kemping, a 2 Elements-es csajok és Blank and Jones-ék vannak rajtuk leginkább.