(beszámoló) TRANCE ENERGY 2007 @ NETHERLAND (I. RÉSZ) PDF Nyomtatás Email
Írta: Breki
2007. március 09, péntek - 06:10

Na, akkor vágjunk bele. :) A tavalyi út nagyszerűen sikerült, így természetesen az akkori csapatból egyből mindenki rábólintott az ideire is. Szeptemberben már megkezdődtek a szervezkedések, az ID&T 90%-ra ígérte emailes megkeresésünkre a 2007.02.10-es dátumot. Ez nekünk elég biztosíték volt, így gyorsan le is csaptunk a kedvezményes 20e Ft-os repcsijegyekre. Vártunk-vártunk, hogy hivatalossá váljon azért a dátum és megnyugodhassunk, de csak húzták-halasztották a kihirdetését a szervezők. Januárban még mindig semmi infó, pletyka szinten több dátum és helyszín volt képben, kicsit parában voltunk, hogy feleslegesen vettük meg a jegyet. Aztán jött a sokk, mikor kiderült, hogy valóban a vártnál 1 hónappal később, március 3-án tartják... Szerencsére gyorsan intézkedtünk, így anyagi  veszteség nélkül sikerült átíratni a jegyeket az immár hivatalos márciusi dátumra.

Hetekkel a buli előtt már mindenki kattogott 1000-el és számolta a napokat vissza. Aztán csak elérkezett a várva várt utazás ideje: 2007.02.28!! Szerda délután indult a gépünk Amszterdamba, csupán 1 órát késtünk, így este 10 után már a szállásunkon élvezhettük a friss, holland levegőt. A tavaly jól bevált Dutch Design Hotel Artemis Amsterdam-ban (www.artemisamsterdam.com) laktunk idén is, nagyon pöpec, 4 csillagos arthotel, egyetlen hátránya, hogy kicsit messze van a belvárostól. Ráadásul nem is volt olcsó, de talán egy évben egyszer ennyi luxus belefér. ;) Cserében fullos svédasztalos reggeliket, ingyeninternetet és egy szuper 70cm-es plazmatévét kaptunk. Ez utóbbin többek között internetrádiók(!!!), játékok(!!) és mindenféle túristainformációk is elérhetőek voltak.
Természetesen már szerda este visszahúztunk Amszterdamba egy kis sétára. Sajna az időjárást borzalmasan megszívtuk, mind a 4 nap alatt fújta a szél az arcunkba az esőt, kisebb-nagyobb megszakításokkal, tavaly e tekintetben szerencsésebbek voltunk. Éjfél körül értünk be, a zord idő ellenére megnéztük a helyi nevezetességeket (Coffe Shop-ok, RLD ;)), de feltűnt, hogy meglepően kevés turista lézengett az utcákon. Megnyugodva tapasztaltuk, hogy minden törzshelyünk a helyén és a Red Light District-ben ugyanolyan szuper, full-extrás bombacsajok ülnek a kirakatban, mint tavaly. ;))) Másnap egy nagyobb körútra készültünk a környező városokba, de a Schiphol-on lehaltak a komputerek, így órákig állt a vonatforgalom. Várakozás közben láttunk egy kommandós akciót is tőlünk pár méterre, tisztára olyan volt mint a filmeken. :) Egy idő után feladtuk a várakozást és inkább visszamentünk Amszterdam nevezetességeit nézegetni. A csütörtök este bizonyos okokból nem úgy sült el, ahogy szerettük volna, de a hotel bárjában jól mulattuk az időt azért. ;)) Pénteken már jártak a vonatok rendesen, úgyhogy irányt nyomtunk Delft felé. Mesésen gyönyörű ez a Hágához közeli kisváros, már voltam itt, de most sikerült új helyeket is felfedezni benne. Sajna a hideg szél kicsit rontott az összképen, de a város hangulata páratlan, legközelebb sem hagyjuk ki egész biztosan. Hága érintésével aztán Wassenar-ba vettük az irányt egy kis élményfürdőzésre, ha már az időjárás nem fogadott minket a kegyeibe. Duinrell a hely neve (íme egy bemutató videó: http://www.duinrell.nl/tikibad/?lng=en), ez egy szórakoztató komplexum, benne vizi- és vidámparkkal, amolyan mini Disney World. Nagyon pöpecül nézett ki, a belépő csupán 12euró volt, ami kint kb 2 Big Mac menü árával ér fel. Ezért a pénzért a gyerekek egész nap szórakozhatnak, játszhatnak. Mondanom sem kell rengetegen (de még abszolút élvezhető létszámban) voltak. Nagyszerű ötlet és program, mégiscsak inkább itt legyenek, mint a hülye tévét bámulják. A vizipark része teljesen fedett, benne rengeteg csúszda és medence. Nem sorolom fel őket, de valóban sok jópofa dolog volt, a prímet nálunk a tölcséres csúszda vitte, amiben körbe-körbe mentünk, míg a gravitáció ki nem köpött a végén. Remekül szórakoztunk, el is ment az idő hamar. Későn is értünk vissza a szállásra, de egy igazi, péntek esti Amszterdamot ki nem hagytunk volna, úgyhogy egyből nyomultunk éjszakai életet nézni. :)) Hát, szerdával ellentétben most igazi tömeg volt mindenhol, legfőképpen a Piros-lámpás negyedben természetesen. ;)) Hajnalig élveztük a nyüzsgést, egyszerűen megunhatatlan a város.
A szombat délelőtt-délután igazából már csak a pihiről és kisebb ajándék vásárlásról szólt, nem akartunk úgy járni, mint tavaly, hogy egész nap mászkálunk és a bulira hulla fáradtan érkezünk meg. Jó döntésnek bizonyult, bírtuk is sokáig. Este 8-kor indult ki a 8 fős csapatunk a Schiphol-ra, és valamivel fél 10 után már meg is érkeztünk vonattal Utrechtbe...

folyt. köv. a bulibeszámolóval... ;)